Bebek Butik Parti Süsleri

8 Eylül 2014 Pazartesi

Emzik Bıraktırma Çabalarıııı

Kızım emziğe 3 aylıkken başladı ama sonunun böyle olacağını bilseydim yanından geçmezdim. Kolikli bir kızım olduğu için herkes emzik ver rahatlar, sindirimi kolaylaşır vb.. şeyler söyledi bizde emziğe alıştırmak için çabaladık bi sürü model denedik sonunda alıştı ve 2 yaşına kadar resmen bağımlısı oldu. Biri ağzında diğer ikisi elinde uyumak mı, ağzına 2-3 emzik sokmak mı ne ararsanız  vardı. İki yaşından sonra emzik emmenin çene ve diş yapısını bozduğunu öğrendikten sonra bıraktırma çabalarım başladı. İlk çabamız emziğe limon sürüp vermek oldu ama akıllı kızım yıkadı ve emdi:) ikincisinde karıncalar devreye girdi evimizi istila eden karıncaları emziğin etrafına çıkardık ama nafile.. Baktım olmuyor son çare evdeki tüm emzikleri toplayıp oyuncakçının yolunu tuttuk emzikleri verip oyun hamuru, makas, el işi kağıdı, boya aldık evimize geldik. Kızım emziklerini her sorduğunda oyuncakçıya verdin ya kızım dedim ve aldıklarıyla oyun oynadık 3 gün sordu özellikle geceleri ama sonunda unuttu çok şükür. Emziksiz uykuya daldığı her akşam mutluluktan uçuyorum çok zorlandık ama bıraktık:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder